duminică, 21 februarie 2010

O lume marca Alexandrina


Alexandrina Hristov are stil. Ce este frumos la această artistă este că reușește să creeze o lume marca Alexandrina. Muzica, visual-urile care o însoțesc, picturile - toate converg către un tot întreg frumos. Aseară am aflat că aduce în curând la București o colecție de genți - „Sirin” - care sunt convinsă că se vor vinde foarte bine.

Aseară am fost la concertul ei de la Clubul Țăranului Român. Spre rușinea mea, este pentru prima dată când am mers la un concert al Alexandrinei. Ce pot să spun?... Îmi place atmosfera pe care o creează, precum și faptul că dimensiunea pe care o face să apară are coerență, se leagă într-un tot întreg, armonios. A cântat trei piese de pe viitorul ei album, dintre care una mi-a plăcut în mod deosebit.


În perioada 1-15 martie, ea va expune circa 10 picturi la Clubul Țăranului.

Aceste două fotografii superbe au fost realizate de Florin Ghioca, care, apropo, are miercuri, de Dragobete, vernisajul expoziției sale foto Copiii războiului - Afghanistan, la Casa ONU, Bd. Primăverii Nr. 48 A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu