marți, 23 februarie 2010

Un ministru mare cât inima lui Bittman


După ce a încercat, fără succes, să vorbească la telefon cu Andrei Gheorghe, unul din consilierii ministrului finanțelor, cei de la B1 TV (întâmplarea face parte din procesul de pregătire a ediției de mâine a emisiunii „Evenimentele zilei”) l-au sunat - na, și ei ca oamenii - pe celălalt consilier, Dan Bittman. Practic, vor să invite la emisiune un reprezentant al Ministerului Finanțelor Publice care să prezinte poziția lui Vlădescu și să explice ce s-a întâmplat în aceste zile.
Dar... surpriză. Artistul le-a răspuns la telefon, însă răspunsul a fost prompt, menit să-i lase cu ochii-n soare: „Nu pot. Mâine am concert”. Punct. Nu, nici vorbă despre obligațiile de a gestiona o situație de criză la Finanțe, pentru un salariu din bani publici...

De fapt, dacă mă gândesc bine, trebuia să își fi dat seama și singuri că mâine este Dragobetele. Și cineva trebuie să-și facă plinul cântând „Mare cât inima mea. Mare cât inima mea. Mare cât inima mea...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu