duminică, 21 noiembrie 2010

Cum arată respectul pentru nefumători la City Grill

Fumătorii domină aproape toate localurile din București.
Dacă nu fumezi activ și nu vrei să fumezi nici pasiv și nici ca părul și hainele să se îmbibe cu mirosul de fum de țigară, ai destul de puține opțiuni la dispoziție.

Mi-am petrecut seara de ieri în oraș, la City Grill din Centrul Istoric. Cum niciuna dintre cele cinci persoane care am ieșit în oraș nu este fumătoare, am dat un telefon din timp și am făcut o rezervare la nefumători. Toate bune și frumoase până la un moment dat când chelnerița s-a apropiat de noi și ne-a întrebat dacă nu ne deranjează ca la masa vecină să se fumeze. Și am primit un argument în plus că prea mult bun-simț strică. Am spus că nu este nicio problemă.
În următoarea secundă, fata punea scrumiere la toate mesele din zona noastră a raionului de nefumători. În afară de masa noastră, bineînțeles, că doar deh... noi nu fumăm. Din respect pentru nefumători, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu