miercuri, 6 noiembrie 2013

Cerșetor: Ce, eu sunt om de 4 milioane pe lună?!


Dacă ai un job sau o mică afacere care îți aduce un venit după taxe și impozite de 1.000 de euro pe lună, află că muncești mai mult și pentru mai puțini bani decât un cerșetor de rând din București.

Pe ce mă bazez? Stai să vezi. Iată ce spune vânzătorul de la un magazin de produse de Sibiu, un ardelean din Poiana Sibiului. Îi tot dădea târcoale un cerșetor. Ardeleanul, om cu o mică afacere și care știe că banul nu se face chiar așa de ușor, îi propune:
- Uite că ești ca un urs de mare. Hai să facem așa: tu mă ajuți cu descărcatul produselor care sosesc la magazin și cu ce mai trebuie de cărat pe ici pe colo și eu îți dau pentru asta 4 milioane de lei (vechi, se înțelege - n.r.) pe lună.
La care cerșetorul, vădit deranjat:
- Ce?? Păi eu sunt om de 4 milioane de lei pe lună? Eu fac din cerșit un milion jumate pe zi!

150 de lei pe zi x 30 de zile = 4.500 lei -> 1.000 de euro/lună. Bani din care nu plătește nici contribuții sociale, nici impozit de 16%, nimic.

Și acum, cum ți se pare jobul tău?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu