Gata! Pân-aici a fost! Cel puțin pentru piariștii care au clienți în Design și Lifestyle. Piariștii din domeniu au decis să renunțe la veriga asta atât de incomodă, care sunt ziariștii, și și-au făcut propria lor agenție de presă, cu scopul de a publica mesajele nealterate editorial. Da, exact așa scrie în comunicat. Altfel spus, ziariștii nu fac altceva decât să altereze mesajul nevinovat, publicitar și transmis cu cele mai bune intenții de a crește vânzările clientului și de a convinge poporul că produsele sale sunt cele mai bune.
Și spune în comunicat inițiatorul proiectului, Adi Popescu, că piața de retail de design&lifestyle din București „avea nevoie de o zonă de exprimare liberă”. Hm.. exprimare liberă... Deci să înțelegem că, în opinia lui, ziariștii reprezintă de fapt cenzura?
Agenția de presă se numește Bucharest Shopping scris legat și cu dot ro la final.
Câteva scurte comentarii:
1. Deși se prezintă ca fiind o platformă care aduce informații din moda și designul bucureștean, din aproximativ 15 articole de pe homepage, doar unul singur se încadrează în target și e pe tema la care se angajează singuri. Restul sunt umplutură de pe site-urile din afară.
2. Pentru cei care nu cunosc, o agenție de presă are obligația de a prezenta informațiile obiectiv, fără a da o notă sau o interpretare personală faptelor. Totodată, o agenție de presă se adresează... cui? Corect: presei, că de aia a fost numită agenție de presă. Oricum, titlurile cu semnul exclamării cu siguranță nu sunt compatibile cu agenția de presă.
3. Dincolo de ce se vrea, de fapt, acest site nu este altceva decât un site de lifestyle feminin, ca oricare altul, ba chiar având dezavantajul că e la început, iar piața e plină deja cu jucători mari și vechi, cu nume în domeniu și cu baze maaari de abonați.
4. Nu cred ca le este foarte clar care e targetul lor. O agentie de stiri nu se poate adresa publicului larg. Totuși, ei spun că se adresează atât potențialilor cumpărători, cât și brandurilor. De fapt, se adreseaza retailerilor. Adica preiau stirile de la retaileri, le publică tot pentru retaileri, să aibă ei bucuria că își văd comunicatele publicate pe site. Da, si cel puțin sunt nealterate!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu