luni, 18 ianuarie 2010

Strategia pentru IMM-uri din 2009, lansată în 2010

Azi mi-am luat o țeapă, trebuie să recunosc. Cine lucrează în presa scrisă știe că o conferință care începe la ora 14.30 nu este o veste bună. Eu am făcut efortul, cu gândul numai la Strategia guvernamentală pentru dezvoltarea sectorului IMM, în perioada 2009-2013 (????) Bineînțeles, eram și extrem de intrigată de cum poți să lansezi în 2010 o strategie pentru 2009, când strategia este un plan pe care urmează să îl aplici de acum încolo.
Am ajuns la Hotelul Capital Plaza, care se află la 10 minute de Piața Victoriei și foarte aproape de Spitalul de Urgență pentru Copii de pe Iancu de Hunedoara. Nu știu ce izolare fonică are hotelul, dar alarmele de la salvare sunau încontinuu.
Apoi am aflat că evenimentul începe la 15.00, iar de la 14.30 era abia primirea participanților. Când m-am uitat mai bine în mapa de presă, m-am prins și eu că astăzi abia se lansează proiectul de elaborare a Strategiei bla bla. Bineînțeles, cu aproape o oră de discursuri seci, care de care mai abstracte despre dezvoltarea capacității administrative și alte cele.
Să vă spun și vouă secretul cu strategia din 2009. Guvernul a avut o strategie pentru IMM-uri 2004-2008. Pentru cea începând cu 2009 au depus un proiect din fonduri europene, denumit cum spuneam mai sus. Cum au trecut ceva luni de la depunere și până când a fost acceptat, proiectul a întârziat și a ajuns să fie lansat abia în 2010.
Dar sună bine, nu? Să lansezi Strategia pentru 2009 în 2010....

Un comentariu:

  1. unde gasesc si eu Startegia asta Guvernamentala 2009-2013?????? Stie cineva????

    RăspundețiȘtergere