duminică, 9 mai 2010

Curăţenia de primăvară în Grădina Botanică

Verdeaţă (că tot tânjesc ultima vreme după spaţii verzi), aer curat şi... muncă. Într-un cuvânt, curăţenia de primăvară din Grădina Botanică din Bucureşti. Ieri, am participat la această acţiune, organizată de Team Work.

Au participat peste 200 de voluntari de toate vârstele. Majoritatea erau, bineînţeles, studenţi. Ce am făcut? Ne-am împărţit în vreo patru grupuri mari şi am curăţat anumite zone din Grădina Botanică de "intruşi", cum am văzut că numesc specialiştii plantele nedorite care cresc printre cele dorite.


Eu am prins o foarfecă şi mi-am făcut treaba conştiincios, de pe la 9.45 pana pe la 15.50, cu pauză de masă de o oră. Motiv pentru care astăzi abia îmi pot mişca degetele de la mâna dreaptă şi am febră musculară la spate şi la braţe.
În fotografia din stânga - zona în care am pus şi eu osul la treabă.


Una peste alta, a fost o acţiune minunată, unde am văzut tineri dornici să se implice ca oraşul nostru să arate mai frumos.

La plecare, am primit o diplomă, o insignă de grădinar, o punguţă cu seminţe de gladiole şi un bilet de acces gratuit timp de o lună în Grădina Botanică "Dimitrie Brândză" din Bucureşti.

(În fotografia din dreapta - pauza de masă, un fel de picnic. Eu sunt chiar sub copac)

Sursa fotografiilor: Team Work

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu