În seara aceasta am fost în Carrefour. Nu mai fusesem de vreo trei săptămâni şi chiar simţeam nevoia să mă relaxez puţin plimbându-mă printre rafturile pline, chiar dacă nu aveam cine ştie ce de cumpărat.
Eram obosită după o zi de muncă în care aproape că nu m-am mişcat de la birou, am dat o grămadă de telefoane şi am scris o pagină. Colac peste pupăză, mi s-a părut dubios că, printre puţinii oameni care mai erau pe la 9 şi jumătate PM în magazin, doi şi-au cumpărat cuţite. O foarte tânără domnişoară chiar m-a întrebat ce părere am de cuţitul pe care vrea să-l ea (?), că dacă are 16 cm (??), şi că are nevoie la discotecă să taie lămâile cu el (???). I-am arătat pe verso că scrie lungimea, i-am recomandat să ia unul fără dinţi şi am şters-o rapid din raionul respectiv.
Dar ce m-a făcut să zâmbesc a fost văcuţa Milka violet din poză. Îşi mişca capul, dădea din coadă şi era în lumea ei: pe o mochetă de iarbă, îngrădită de o ghirlandă verde şi înconjurată de ciocolate. Bineînţeles, atrăgea copiii ca un magnet.
Deci, îmi place ideea pe care au avut-o cei de la Kraft Foods cu văcuţa Milka în toiul febrei cumpărăturilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu