marți, 7 septembrie 2010

Cu ce se ocupă patronatul lui Patriciu?

Din seria „Știați că...”
...Patriciu are patronat?
Ete că eu nu am știut până astăzi, iertată-mi fie ignoranța.
Se numește Inițiativa Europeană a Mediului de Afaceri (I.E.M.A.) și este unul dintre cei 11 membri ai Alianței Confederațiilor Patronale din România (ACPR).
La o scurtă căutare pe Google nu am reușit să aflu mare lucru, deoarece nu are un site.

Singurele informații pe care le-am găsit sunt că ar fi de fapt o asociație:

Asociatia Initiativa Europeana a Mediului de Afaceri
Fondatori:
Rompetrol SA, Constructii Erbaşu, Meteilholding Investment, Schnecker Van Wykand Pearson, Aedificia Carpaţi, GM Invest, Carpat Cargo, Grupul Industrial Voiculescu, Condem, Siveco, Softwin, Unicredit România, SRTV, Rentrop And Straton, Oriflame Romania, UTI Grup, Pasmatex, Camera de Comert si Industrie a Romaniei.
Asociaţia a fost înfiinţată în anul 2003, cu scopul declarat: „Sprijinirea demersurilor de intregrare a României în Uniunea Europeană”
Conducerea Asociaţiei:
Preşedinte- Dinu Patriciu, şeful Rompetrol
Vicepreşedinţi- Radu Gheţea (actualul preşedinte CEC), Florin Pogonaru( preşedintele Asociaţiei Oamenilor de Afaceri din România), Sergiu Oprescu (preşedinte Alpha Bank)Secretar general- Jose Iacobescu (preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie România- Israel)

(Sursa: vot.ro)

De fapt, așa și nu am înțeles: Cu ce se ocupă patronatul lui Patriciu?

P.S. Dacă vreți mai multe informații despre activitatea pentru societatea românească a domnului Patriciu, dați un click pe Institutul pentru Liberă Inițiativă, unde Dinu Patriciu este membru fondator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu