joi, 16 septembrie 2010

Produse expirate de la Consiliul Concurentei

„Am desfăcut sticla de apă minerală Borsec, am văzut că nu are bule și am fost curios să văd termenul de valabilitate”, îmi povestește colegul de secție care a fost astăzi la conferința organizată de Consiliul Concurenței.
Și? Ce credeți? Produsul expirase pe 26/05/2010, la orele 17.00!
Când inviți niște ziariști la o conferință de presă și dacă tot vrei să fii o gazdă bună și le oferi o apă, e de dorit să ne respectăm unii pe alții și să nu le pui pe masă sticlele neconsumate din „protocolul” șefilor.
Mă îndoiesc că pe mesele șefilor și subordonaților de la Consiliul Concurenței produsele au termenul de valabilitate expirat.

Un comentariu:

  1. gresesti. nu te indoi de asta. faza e ca ei nu iau apa din protocol niciodata. isi cumpara de obicei. o eroare a lor. nu trebuie condamnati

    RăspundețiȘtergere