duminică, 26 septembrie 2010

Declaraţii online către un Fisc nefuncţional


Să presupunem că sunt o firmă mijlocie şi vreau să nu aglomerez funcţionarii de la ghişeele Fiscului. Pentru asta, mi-am luat certificat digital şi îmi depun declaraţiile online.
Asta că sunt eu drăguţă, pentru că, începând cu luna octombrie, toate firmele mari şi mijlocii vor fi obligate să-şi depună declaraţiile online.
Online? Adică unde?
Pe site-ul Fiscului http://www.anaf.ro/.
Pe ăsta care nu merge?
Păi eu dacă tot am dat câteva zeci de euroi pe un certificat digital ca să pot depune declaraţiile de acasă la 12 noaptea, măcar faceţi, fraţilor, site-ul ăla funcţional!

Notă: Print screen-ul este de duminică, 26 septembrie, ora 21:30. Deşi mă roagă să revin în câteva minute, nici la 21:50 situaţia nu s-a remediat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu