marți, 16 iunie 2009

Mulțumesc, doamnă Roberta...

Încă nu au încetat să mă suprindă lipsa de maniere și lacunele profunde de etichetă ale celor care ne reprezintă.
Acum nu mă refer la politicieni, ci la patronate. Patronatele sunt reprezentanții oamenilor de afaceri. Ei au rolul important de a intra în dialog cu autoritățile române, de a discuta cu ele problemele importante și de a le determina să accepte, în măsura posibilității, soluțiile propuse de oamenii de afaceri. Ei se mai întâlnesc totodată și cu patronate din alte țări și „exportă” imaginea României în străinătate.
Dar să trecem la subiect. Astăzi, am fost la o conferință organizată la Palatul Parlamentului de grupul Angajatori din Comitetul Economic și Social European, cea la care a fost și Băsescu. După ce a vorbit președintele, a luat cuvântul președintele Camerei Deputaților, Roberta Anastase. După care îi vine rândul și lui Constantin Păunescu, președintele Alianței Confederațiilor Patronale din România (ACPR). La vârsta și background-ul pe care îl are, nu am așteptări foarte mari de la el. Cu toate acestea, mi-a depășit așteptările.
Iată începutul discursului lui Păunescu: „Mulțumesc, domnule președinte, mulțumesc, doamnă Roberta, mulțumesc...” WHAT??? Doamnă Roberta? Doamna Roberta era acolo pentru a reprezenta o anumită funcție, nu poți să i te adresezi așa în fața unei audiențe internaționale, oricât de bine v-ați cunoaște...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu