duminică, 4 aprilie 2010

Evadează cu Alice în Ţara Minunilor

Peisaje fantastice superbe, culori care trăiesc şi animale vorbitoare care par atât de vii, încât îţi vine să le atingi şi să le mângâi :)
Nu mi-am imaginat că îmi va plăcea atât de mult experienţa Alice in Wonderland, în regia lui Tim Burton.

După părerea mea, este o experienţă 3D mai puternică decât Avatar. Are şi mai multe efecte 3D. Chiar dacă ştii că lumea în care te transportă este una fantastică şi mă aşteptam să văd tot felul de minunăţii, am rămas surprinsă de imaginile mustoase, dar şi de jocul actorilor.

Cele mai bine puse în valoare personaje sunt două, zic eu: Pălărierul (Johhny Depp) şi Regina de Inimă-Roşie (Helena Bonham Carter). Johnny Depp joacă impecabil şi arată la fel în rolul Pălărierului cu ochii mari şi galbeni şi cu genele date cu rimel alb, care creează un efect interesant. La Alice (Mia Wasikowska) mi-a plăcut accentul britanico-australian.
Deci, dacă nu l-aţi văzut, grăbiţi-vă să-l vedeţi. Neapărat în 3D!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu